Egy irodaház költöztetése nem egyszerű feladat, hisz az átlagnál sokkal nagyobb volumenű feladatról van szó. Komoly logisztikával jár egy ilyen ingatlan költöztetése. Az ilyen munkáknál sok mindenre kell figyelni, a nagyobb bútorokon túl az apróságokra is. Szerencsére az évek során elég rutinosak lettünk az irodaházak költöztetésében, mert már többször csináltunk ilyen feladatot. Ezért az irodája költöztetését is bátran ránk bízhatja.
A helyszín megtekintése
Sokféle méretű, jellegű irodaház létezik, ezért fontos az előzetes megtekintés, mert sok mindenre fel lehet készülni mielőtt elköltöztetnénk az ingatlanban lévő tárgyakat, bútorokat, páncélszekrényeket, íróasztalokat stb…
Az előzetes igényfelmérésről fontos tudni, hogy a mi cégünknél ez teljesen ingyenes. Általában már a telefonos megkeresést követően 1-2 órával ki tudunk szállni megnézni az ingatlant. Az igényfelmérést követően árajánlatot kap, illetve megbeszélhetjük a költöztetés időpontját és lépéseit. Mik is ezek a lépések?
A költöztetés napja
A helyszínre több, nagyobb gépjárművel érkezünk a költöztetés napjának reggelén. Nagyobb objektum esetén alvállalkozókat is be tudunk vonni a munkába, hogy a költözés minél gördülékenyebben és gyorsabban menjen. Minden munkatársunkért kezeskedünk, hogy kiváló színvonalú, szakszerű munkát végeznek.
A költöztetés napján előnyös, ha az iroda dolgozói előre összekészítik, összecsomagolják amit csak lehet, így még könnyebben és gyorsabban végezhetjük el az egész folyamatot. A tőlünk kapott ingyenes csomagolóanyagokba (kartondobozokba) a megérkezésünkig be lehet csomagolni a könnyebben mozgatható kisebb tárgyakat. A fontos iratokat is be kell csomagolni kartondobozokba, hogy még véletlenül se vesszenek el. Nagyon fontos, hogy lehetőleg úgy pakoljunk, hogy ne gyűrődjenek az iratok. Végül az irodaházban található íróasztalok, irodabútorok szétszerelése és a gépjárműbe való elhelyezése következik, amit természetesen már mi végzünk el. Mivel jól mérjük fel a munka mennyiségét, pontosan annyi gépjárművet viszünk a helyszínre, amennyibe biztosan bele fog férni az összes kartondoboz, és bútor. Az új helyszínre a megbeszéltek alapján helyezzük el a tárgyakat, bútorokat, igény szerint az újbóli összeszerelésben is segítünk.
Az irodaköltöztetéséért is keressen minket!
Ha Önnek is egy nagyon jó költöztető csapatra van szüksége, akik még az irodaköltöztetést is vállalják, akkor Önnek a Magyarország Teherre van szüksége. Már több mint 2 évtizede végzünk költöztetéseket (és lomtalanításokat), így garantáljuk, hogy nem fog csalódni. Keressen bennünket a megadott telefonszámon, és akár a megkeresést követő 1-2 órában megkapja az első ingyenes ajánlatot.