Amikor egy apró üzlet eljut odáig, hogy a 19. kerületből, egy tágas üzlethelyiségbe költözik a belvárosba, az minden bizonnyal sikernek könyvelhető. Ha ebben csapatunk is kiveheti egy kicsit a részét, az pedig bennünket mindig jó érzéssel tölt el. Legutóbbi megbízásunk pont egy ilyen eset volt, amikor egy ifjú divattervező a saját üzletét végre sikeresen beindította, és a belvárosi ruhaszalonjába való költözésben a mi segítségünk kérte.
Az első személyes megbeszélés
Ahogy beléptünk az ajtón tapasztaltuk a hatalmas zsúfoltságot, amely az apró mindössze 12 négyzetméteres üzlethelyiségben fogadott bennünket. A ruházati üzlet tele volt ruha anyagokkal, próbababákkal, félkész termékekkel, varrógépekkel és a varráshoz szükséges mindenféle eszközzel. A tulajdonos az újévet már az új üzletében szeretné kezdeni, így az újév első munkanapján már meg is szeretné kezdeni az áttelepülést a belvárosi üzlethelyiségbe. Megbeszéltük a szükséges kartondobozok és egyéb, a csomagoláshoz szükséges anyagok mennyiségét, illetve a költözés pontos időpontját is. Az új üzletbe való költözéshez igényeltünk behajtási engedélyt, illetve szükség szerint a parkolást is megoldottuk, hogy minél gyorsabban tudjuk levezényelni a kipakolást a teher gépjárműből.
Csomagolás és költözés
A költözés napjára az előre leszállított és általunk ingyenesen biztosított kartondobozok már megpakolva vártak bennünket. Az elkészült és a még félkész ruhaköltemények egy úgynevezett gardrób-kartondobozokban sorakoztak vállfákra akasztva, hogy biztonságosan el tudjuk szállítani az új címre, egy gombostűt se hagyjunk el, mert akkor könnyen újra kellene szabni a ruhadarabokat. A 3 db varrógép biztonságos csomagolását végeztük el mi a helyszínen, melyhez az eszközöket zsugorfólia segítségével körbetekertük, és így helyeztük méretében megfelelő kartondobozokba és tettük fel a teher gépjárműre. A próbababák a vászonborítás miatt kényes darabnak számítanak, így azokat szintén szükséges volt lefóliázva szállítanunk, nehogy kiszakadjon az anyaga, vagy esetleg koszos legyen, hiszen tisztításuk nem könnyű feladat. A számtalan cérna, orsó és tű pedig már a tulajdonos által felcímkézett dobozokban várta a felpakolást, melyet utolsó lépésnek hagytunk. Az üzletben még található volt 3 hatalmas tükör, amelyeket a fóliázást követően kartonnal borítottuk, és kikötve szállítottuk, hiszen a méretük mellett az áruk sem a legkevesebb, így talán a 3 tükör elszállítása kérte a legnagyobb figyelmet tőlünk.
Az új üzlethez érve rögtön a tükrök elhelyezésével kezdtünk, és segítettünk a tulajdonosnak felhelyezni a falra, hogy a pakolás közben se érje sérelem a tükröket. Ezek után a varrógépek és a próbababák elhelyezése történt, majd utolsóként érkeztek az anyagok és az egyéb apróbb eszközök. A tulajdonos vásárolt egy pár darab szekrényt is az új varrodába, így ezek elszállításában is segédkeztünk, amelyeket össze is szereltünk a gyors beköltözés érdekében.
Ha költözés, akkor Magyarország Teher Kft!
Több mint 20 éves tapasztalattal vállaljuk irodák, lakások, üzletek, garázsok, pincék költöztetését és lomtalanítását. Telefonos megkeresését követő 2 órán belül akár már személyesen is megbeszélhetjük a teljes folyamatot, és ehhez ingyenesen biztosítjuk az igényfelmérést. Költözés esetén ingyenesen biztosítjuk a költözéshez szükséges csomagolóanyagokat, hogy Ön időt és pénzt takarítson meg Velünk! Keressen bennünket bizalommal ma, hogy holnap akár már el is kezdhesse az összecsomagolást.